loading...
دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی+سخت ترین سوالات آیین نامه
سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 173 یکشنبه 13 فروردین 1396 نظرات (0)

 آیین نامه رانندگی من را کلافه کرده بود (خاطرات گرفتن گواهینامه 3)

در این مطلب خاطره ی یکی از کاربران سایت را می آوریم.شماره تلگرام پیامگیر ما 09336877408

برای عضویت در کانال تلگرام همراه رانندگی وابسته به سایت آموزشی آیین نامه اینجا را کلیک کنید

من اول سلام میکنم به همه ی کاربران وبسایت آیین نامه امیدوارم اگر هنوز گواهینامتون رو نگرفتید خیلی زود بگیرید و اگر هم گرفتید همیشه به سلامت و با احتیاط رانندگی کنید .

من فریبا صادق پور هستم یکسال پیش در آموزشگاه رانندگی ای که سرکوچمون بود ثبت نام کردم فکر نمیکردم انقدر به دردسر بفتم برای آیین نامه رانندگی ولی واقعا راه سختی رو تا گرفتن گواهینامه طی کردم من در امتحان آیین نامه مقدماتی در بار اول که هیچوقت یادم نمیرود با نمره ۹ مردود شدم و درواقع پایین ترین نمره کلاس من بودم . برای امتحان آیین نامه مقدماتی اصلا کتاب رو نخوانده بودم و کلاس ها هم چون اجباری بود می آمدم وگرنه توجه چندانی نیز به کلاس و چیز هایی که استاد آیین نامه میگفت نداشتم . 

حقیقتش این بود که امتحان آیین نامه رو خیلی جدی نمیگرفتم اوایل و فکر میکردم که با داشتن یک سری اطلاعات عمومی و بدون خواندن کتاب میتوان نتیجه خوبی را گرفت تا اینکه در امتحان آیین نامه مقدماتی با این نمره افتضاح مردود شدم . در بار دوم کمی بیشتر به خودم آمدم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی را از کتاب خواندم و سعی کردم همه ی آنها را حفظ کنم اما در بار دوم هم با نمره ۱۹ مردود شدم وضعیت یکم بهتر شد ولی باز قضیه به آسانی ای که فکر میکردم نبود .

من چون سرکار میرفتم همزمان و همین حالا نیز سرکار میروم خیلی زمان برای خواندن آیین نامه و کتاب نداشتم یادم می آید که بعد از اینکه در بار دوم در امتحان آیین نامه مردود شدم تا مدت های زیادی حتی وقت نکردم که به آموزشگاه بروم و امتحان آیین نامه بدهم تا اینکه بهر حال در بار سوم در امتحان آیین نامه مقدماتی قبول شدم . برای امتحان آیین نامه اصلی دیگر کتاب آیین نامه را نخواندم فقط تعدادی نمونه سوال آیین نامه را از اینترنت دانلود کردم و همون در بار اول نیز در آزمون آیین نامه قبول شدم . 

برای امتحان شهری هم خیلی وضعیت بدی بود من ۶ بار در امتحان شهری مردود شدم و بالاخره در بار هفتم در امتحان عملی رانندگی قبول شدم . یک زمانی کبن تصمیم گرفتم بیخیال گواهینامه بشوم و دیگه اصن از خیر گرفتن گواهینامه بگذرم اما باز نتوانستم بیخیال بشم و رفتم جلو تا اینکه در نهایت گواهینامه رانندگی را گرفتم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 864
  • بازدید ماه : 2,086
  • بازدید سال : 26,015
  • بازدید کلی : 4,244,436
  • کدهای اختصاصی