loading...
دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی+سخت ترین سوالات آیین نامه
سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 503 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (0)

استخدام های نیروی انتظامی سال 96 – 1396

استخدام نیروی انتظامی 96, استخدام نیروی انتظامی 1396, استخدام نیروی انتظامی

شرایط عمومی‌استخدام در نیروی انتظامی :

اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران، ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها
تابعیت جمهوری اسلامی‌ایران
عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان استخدام
عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان استخدام
عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
نداشتن سوء پیشینه کیفری
عدم اعتیاد به مواد مخدر
داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر
داشتن سلامت و توانایی جسمی‌و روانی متناسب با خدمت مورد نظر

نکات مهم :

داوطلبان استخدام می‌بایست آمادگی خدمت د ر سراسر کشور را داشته باشند .
حداقل معدل برای فرزندان کارکنان نیروی مسلح و بسیجیان ( با حداقل یک سال عضویت فعال ) نمره ۱۲ می‌باشد.اعضای درجه یک خانواده معظم شهداء (فرزند ، برادر ) از تسهیلات استخدامی‌پیش بینی شده در قانون برخوردار می‌باشند .
نداشتن کارت معافیت پزشکی
نداشتن مهر غیبت در برگه خدمت نظام وظیفه
داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت می‌باشند مدیت سربازی به حداکثر سن افزوده می‌شود
گواهینامه رانندگی پایه دوم و مدرک اشنایی با رایانه برای داوطلبان الزامی‌است .(داوطلبان فاقد مدارک مورد اشاره می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام و در طول مراحل گزینش به تهیه آن اقدام نمایند )
به مدارکی که فاقد شرایط باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
عدم ثبت نام و طی مراحل گزینش در سایر مراکز گزینش ناجا در استان‌ها و یگان‌ها
مدارک دریافتی که واجد شرایط تشخیص داده شوند نسبت به فراخوانی آنان و شرکت در آزمون ورودی از طریق دعوت نامه اقدام خواهد شد.
به مدارکی که از استان‌های فاقد ظرفیت ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تسهیلات :

کارکنان پیمانی که خدمت دوره ضرورت را طی نفرموده اند ، خدمت دوره پیمانی آنان به منزله انجام خدمت وظیفه تلقی می‌گردد.
افراد پیمانی واجد شرایط در صورت تمایل و نیاز سازمانی می‌توانند برابر روش و دستورالعمل‌های جدید به صورت پایور استخدام شوند .
کارکنان پیمانی در طول خدمت از امکانات رفاهی و خذمات درمانی مناسب بهره مند خواهند بود.
خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان ، کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و بسیجیان فعال در صورت مساوری بودن سایر شرایط با داوطلبان دگر اولویت جذب برخوردار خواهند بود

مدارک اولیه مورد نیاز ثبت نام :

فرم ثبت نام تکمیل شده (یک قطعه عکس به فرم ثبت نام الصاق و یک قطعه عکس ۴*۳ داخل پاکت گذاشته شود .)
رو گرفت تمام صفحات شناسنامه (یک سری )
رو گرفت آخرین مدرک تحصیلی (یک سری )
رو گرفت گواهینامه رانندگی و مدرک آشنایی با رایانه
رو گرفت مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد.
اصل برگه گواهی سابقه بسیج ، ایثارگری یا اشتغال در نیروهای مسلح برای واجدین بند ۲ قسمت (ب )
جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

*توجه: کارجوی گرامی، شرایط استخدام بانکها و نهاد‌های مختلف برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به فعالیت در یک بانک و یا یک نهاد مشخص هستند گردآوری و ارسال میگردند. بنابراین ارسال این شرایط به منزله ی اعلام آگهی استخدامی‌توسط نهاد یا بانک ذکر شده نمیباشد و مسلماً در صورت اعلام جذب نیرو توسط بانک و یا نهاد فوق الذکر از طریق سایت ایران استخدام طی یک آگهی اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار استخدام نیروی انتظامی در سال 96 – 1396 به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

اخبار مهم استخدام نیروی انتظامی در سال 95 – 1395 :

خبر بهمن 95 : احتمال دائمی‌شدن قانون آزمایشی استخدام ناجا درصورت عدم ارائه لایحه جامع دولت

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی امروز مجلس گفت: در صورتی که طی دو سالی که به نیروی انتظامی فرصت می‌دهیم تا لایحه دائمی قانون استخدام ناجا را به مجلس بیاورد، این کار انجام نشود قانون جاری را که به صورت آزمایشی در حال اجراست دائمی می‌کنیم.

علی لاریجانی در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این‌طور که گفته می‌شود نیروی انتظامی لایحه دائمی قانون استخدام ناجا را تهیه کرده و به دولت داده و در دولت در حال رسیدگی است. هر چند که این کار دیر انجام شده است.

او ادامه داد: در صورتی که لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی به همین صورت که پیشنهاد شده به تصویب برسد، ناجا یک سال فرصت خواهد داشت و سال آینده باز همین مشکل تکرار می‌شود. رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهادم این است که مهلت اجرای آزمایشی قانون استخدام ناجا دو سال تعیین شود تا طی این فرصت دولت بتواند لایحه جامعی را به مجلس بدهد.

او یادآور شد: درصورتی که این کار را انجام ندهیم، نیروی انتظامی بی‌قانون می‌ماند و دچار مشکل می‌شود. رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده همین مساله را درخصوص قانون مدیریت خدمات کشوری نیز به دولت اعلام کرده‌ام. اگر به این سخنان توجه نشود لایحه فعلی را که چند دوره است به صورت آزمایشی در حال اجراست به عنوان قانون دائمی تصویب می‌کنیم.

خبر بهمن 95 : قانون استخدام ناجا دو سال دیگر تمدید شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات و جزئیات لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تصویب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز مجلس تصویب کردند: مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۲۰ اسفند ۱۳۸۲ از تاریخ انقضای مدت آزمایشی قانون مذکور به مدت دو سال تمدید می شود. کلیات این لایحه با ۱۳۴ رای و جزئیات آن با ۱۴۵ رای از ۲۰۴ نماینده حاضر در جلسه به تصویب مجلس رسید.

خبر بهمن ۹۵: جذب ۳۰ هزار نیرو در نیروی انتظامی با تایید ستاد کل نیروهای مسلح تا پایان برنامه ششم

روح الله بابایی صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد بند ( د ) ماده ۱۲۳ لایحه برنامه ششم مبنی بر مجوز جذب سالانه ۶ هزار نیرو به نیروی انتظامی در لایحه برنامه ششم، گفت: نمایندگان بر اساس این بند با تایید ستاد کل نیروهای مسلح به نیروی انتظامی مجوز جذب ۳۰ هزار نیرو را تا پایان برنامه یعنی سالانه ۶ هزار نیرو داده‌اند؛ انتظار می رود با جذب این تعداد نیرو در نیروی انتظامی شاهد توفیق روز افزون نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم باشیم.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جذب نیروی نظامی و انتظامی بستری مناسب برای شناسایی بهتر و مقابله با سوداگران و مافیای مواد مخدر است، تصریح کرد: کنترل بهتر مرزها برای جلوگیری از ورود موادمخدر مستلزم جذب نیروی بیشتر در ناجا است زیرا در حال حاضر با کمبود نیروی انتظامی و نظامی در کشور مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در ناجا کاهش ورود اتباع بیگانه به کشور، شناسایی بهتر اشرار، تامین امنیت مردم و همچنین کشف سریع جرم را به دنبال دارد، گفت: افزایش و تامین امنیت مردم در گرو افزایش نیروی انسانی ناجا است؛ انتظار می رود در جهت بهبود خدمت رسانی به شهروندان در رفع مشکلات نیروی انتظامی گام‌های اساسی برداشته شود.

بابایی صالح با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های لازم برای جذب نیروی بیشتر در ناجا فراهم شود، افزود: اگر بسترهای مناسب برای جذب نیروی بیشتر در نیروی انتظامی فراهم شود کاهش جرم در جامعه را شاهد خواهیم بود. وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف اصلی ناجا است، تصریح کرد: از ارکان اساسی کار نیروی انتظامی برخورد با مجرمان و متجاوزان است که این دستگاه برخوردهای ارشادی با عواملی که آرامش و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند را همواره در اولویت کار خود قرار داده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه تحقق امنیت در جامعه نیازمند تلاش همگانی است، ادامه داد: امروزه فاکتورهایی مانند اقتدار، قانون‌مداری، مردم داری مبنای تبیین شعار جامعه محوری ناجا است و نیروی انتظامی تمامی اهتمام خود را در جهت خدمات رسانی بهتر و تامین امنیت مردم به کار می‌برد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس دهم، با بیان اینکه پیشگیری از جرم از جمله ارکان مهم مقابله با ناهنجاری‌ها است، تصریح کرد: پیشگیری، هزینه های مقابله با جرم را کاهش می دهد و در واقع نیروی انتظامی با پیشگیری از جرم هزینه های مقابله با جرم را صرف جذب نیروی انسانی و همچنین رفع مشکلات خود کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه کمبود نیروی انتظامی و نظامی در کشور مشکلات زیادی را برای کشور به همراه دارد، گفت: جلوگیری از ورود آزادانه اتباع بیگانه غیرمجاز، اشرار، ورود مواد مخدر و کالای قاچاق مستلزم رفع مشکل کمبود نیرو در نیروی انتظامی است

خبر دی 95 :

نمایندگان مردم در خانه ملت، موافقت کردند نیروی انتظامی در طول اجرای برنامه سالانه با توجه به بودجه سنواتی پایور استخدام و به موجودی خود اضافه نماید. نیروی انتظامی مجاز است در طول اجرای برنامه سالانه پایور استخدام کند

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با بند د ماده ۱۲۳ این لایحه موافقت کردند.

در بند د ماده ۱۲۳ این لایحه آمده است: به نیروی انتظامی اجازه داده می شود با تائید ستاد کل نیروهای مسلح به منظور متناسب‌‌سازی استعداد نیروی انتظامی با نیازهای امنیتی- انتظامی کشور و کاهش فاصله این استعداد با شاخص ۵ نفر نیرو به ازای هزار نفر جمعیت، در طول اجرای برنامه سالانه پایور با توجه به بودجه سنواتی استخدام و به موجودی خود اضافه نماید.

گفتنی است ماده ۱۳۲ لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با ۱۵۵ رأی موافق، ۱۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه حذف شد.

لازم به ذکر است ماده ۱۳۷ لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با ۱۴۲ رأی موافق، ۲۳ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه حذف شد.

همچنین نمایندگان ماده ۱۳۹ این لایحه را با ۱۵۴ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

در ماده ۱۳۹ لایحه مذکور آمده است: کلیه وجوهی که به عنوان جزای نقدی یا جریمه نقدی بابت جرائم و تخلفات توسط مراجع قضائی، شبه‌قضائی،‌ انتظامی و اداری أخذ می‌شود به خزانه واریز می‌گردد. دستگاههای ذی‌ربط حق استفاده از درآمد فوق را ندارند.

دولت موظف است اعتبار مورد نیاز دستگاههای مذکور را که از محل درآمد- هزینه تاکنون تأمین گردیده است در ردیفهای اعتبارات عمومی بودجه سنواتی مربوطه لحاظ نماید.

تبصره- کلیه قوانین ذیل از زمان لازم‌الاجراء شدن این قانون موقوف الاجراء می‌گردد.

۱- تبصره ماده ۷۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۳/۱۰/۱۳۹۲ با اصلاحات و الحاقات بعدی

۲- جزء ب بند (۴) ماده ۴۵ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین مصوب ۲۰/۸/۱۳۶۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی

۳- ماده ۴ قانون بیمه اجرایی خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۲۰/۲/۱۳۹۵

۴- ماده ۲۳ قانون شوراهای حل اختلاف مصوب ۱۶/۹/۱۳۹۴.

استخدام نیروی انتظامی 96 – 1396

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 278
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 2,536
  • بازدید سال : 26,465
  • بازدید کلی : 4,244,886
  • کدهای اختصاصی