loading...
دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی+سخت ترین سوالات آیین نامه
سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 221 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

چنانچه کشور زیبای مالزی را برای مسافرت خود انتخاب کرده اید لیست آخرین تورهای مالزی + قیمت را می توانید

از لینک زیر در بانک اطلاعات و تور دریکساز مشاهده نمائید

برای ورود و مشاهده ی لیست تورها اینجا را کلیک کنید

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تورمالزی می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تورمالزی در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.


مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تورمالزی می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.


هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا مالزی در منطقه ی تجاری مالزی قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و برجهای دوقلوی پتروناس مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو مالزی یک دقیقه فاصله دارد.


جاذبه های گردشگری مالزی

این شهر مالزی دارای سواحل فراوان است به همین دلیل مهمترین مکان در دنیا برای غواصی است. از زیباترین جاذبه های مالزی منطقه ی ساراواک است که با آبهای زیبا و شفاف بسیار دیدنی است.
مالزی با طبیعت زیبا و استوایی و جنگلهای فراوان مانند جنگل ملی و تامان نگارا که از قدیمی ترین جنگلها هستند مالزی گردشگران زیادی را جذب کرده است.از جزیره های مهم مالزی میتوان جزیره ردانگ،جزیره پرهنتیان،جزیره تیومان و جزیره لنکاوی که در شمال غرب مالزی است و به زبان مالایی یعنی عقاب سرخ قهوه ای است را نام برد.بلندترین برجهای دوقلوی جهان برجهای دقلوی پتروناس است که برای شرکت نفت پتروناس مالزی است و جاذبه های توریستی کوالالامپور مالزی است.بلندترین مجسمه ی دنیا مجسمه ی بودا مالزی است که در منطقه ی باتو کیو مالزی است.بزرگترین باغ پرنده ها در دنیا پارک پرنده ها در کوالالامپور مالزی است.هتلها و رستورانهای مالزی و کازینو در نزدیکی کوالالامپور یکی دیگر از جاذبه های توریستی مالزی است.


مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

مالزی یکی از مهمترین مکانها برای مراکز خرید است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است.این بازارها انواع کیف،کفش،پوشاک،لوازم خانگی،لوازم الکترونیکی،لوازم آرایشی و غیره را عرضه میکند.مهمترین مراکز خرید مالزی عبارتند از:مرکز خرید جانیت،مرکز خرید استار هیل،مید ولی مگامال،سوریا در شهر کوالالامپور،کارفور،مرکز خرید بی بی پلازا،سوکو و جایا جاسکو است.از سوغاتی کشور مالزی صنایع دستی،پارچه ی معروف باتیک،روغن نخل و لوازم دیگر مانند لوازم الکترونیکی،آرایشی و بهداشتی و نساجی است.


زبان مردم مالزی

زبان رسمی مردم مالزی زبان ملایو و یا باهاسامالزیا نیز هست که این زبان رایج سیستم آموزشی و مردم این کشور است.و زبان انگلیسی بعد از سلطه ی انگلیسی ها در این کشور مالزی گسترش یافت.و زبان مردم این کشور به زبان مانگلیش یعنی ترکیبی از مالایی و انگلیسی است.که لهجه های مردم محلی مالزی است.املای زبان انگلیسی مردم مالزی بسیار متفاوت است.همچنین دیگر زبانها مانند زبانهای هند،اروپا،ماندارین که زبان چینی است و پنجابی نیز از زبانهای رایج این کشور است. اما آموزش زبان مالایی و انگلیسی در مدارس مالزی به صورت اجباری نیز هست.


درباره کوالالامپور مالزی

این شهر که پایتخت کشور مالزی است یک شهر در حال پیشرفت و رشد است.که در سال دو هزار و بیست یه یک شهر در سطح جهانی می رسد.این شهر مالزی با آسمان خراشهای رو به رشد و داشتن برندهای معروف جهانی بازدیدکنندگان زیادی دارد.


هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

یکی از شیک ترین هتل های مالزی هتل هتل شانگری لاس راسا سایانگ مالزی است که در رده هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل در مقابل ساحل Batu Feringgi قرار گرفته و علاوه بر اتاق های وسیع، 122 هزار مترمربع باغ های سرسبز گرمسیری اطراف آن را پوشش داده اند. سرویس رایگان شاتل به مرکز George Town فراهم است که حدود 20 دقیقه طول می کشد. در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی با لیموزین نیز در دسترس مسافران محترم تور مالزی قرار خواهد گرفت.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

تمامی اتاق ها منظره ای رو به دریا یا تپه های پنانگ دارند. اتاق های وسیع با دکوراسیون چوبی و پارچه های نخی زیبا با بالکن خصوصی، حمام خصوصی و اینترنت رایگان تکمیل شده اند.

رستوران های این هتل برنده ی جایزه شده و با 4 استخر و زمین تنیس تکمیل شده است. رستوران Feringgi Grill ارائه دهنده ی مناظر زیبا از باغ های اطراف می باشد و می توانید انواع نوشیدنی ها را در آن امتحان کنید. در کافه Spice Market و کافه ی مجاور استخر نیز انواع نوشیدنی های خارجی سرو می شوند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

مهمانان تور مالزی می توانند در سالن ورزشی این هتل فعالیت کنند یا از سرویس ماساژ استفاده نمایند.. فعالیت های ورزشی مانند موج سواری و شیرجه نیز در دسترس است. زمین بازی گلف و سایر تفریحات در داخل سالن نیز برای سرگرمی مهمانان تدارک دیده شده است. برای علاقه مندان به سکوت و آرامش نیز کتابخانه ای فراهم گردیده است تا تمامی مسافران تور مالزی بتوانند اقامتی راحت و دوست داشتنی را در این هتل تجربه کنند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی


هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

هتل سیتروس کوالالامپور در یکی از مناطق تجاری در مرکز شهر قرار دارد و تا ایستگاه منوریل Sultan Ismail تنها هشت دقیقه پیاده روی دارد. با ده دقیقه رانندگی نیز می توان به Suria و بوکیت بینتانگ رسید، از این رو دسترسی آسانی به کلیه مناطق شهر دارد. این هتل اتاقها و سوئیت هایی با امکانات و خدماتی سطح بالا و دکوراسیونی مدرن و مناسب برای اقامت مسافرین تور مالزی را دارد، اتاق های هتل چشم اندازی زیبا از برج های دو قلوی پتروناس را به میهمانان خود تقدیم می کند یک گاوصندوق شخصی و همچنین یک دستگاه چای ساز از تجهیزاتی است که در اتاق های این هتل وجود دارد. میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به شنا و در مرکز بدنسازی آن به ورزش های خود بپردازند

کافه سیتروس با غذاهای بین المللی و محلی خود در تمامی طول روز آماده خدمت رسانی به میهمانان این هتل می باشد. شما همچنین می توانید در صورت تمایل غذای خود را در اتاق خود میل نمایید.

این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد.


هتل ویلاز کوالالامپور مالزی

هتل ویلاز کوالالامپور مالزی

هتل ویلاز کوالالامپور مالزی The Villas از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد که از این رو دسترسی به مکان های توریستی را برای گردشگران تور مالزی آسان نموده است هتل دارای 17 اتاق تمیز و راحت می باشد که تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته صندوق امانات را دارا می باشند

از امکانات هتل ویلاز کوالالامپور مالزی می توان به رستوران و بار, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری و امکانات تفریحی، ورزشی نظیر سالن بدنسازی, میز بیلیارد اشاره کرد. این هتل مالزی با خدمات بی نظیر و برخورد مناسب کارکنان خود اقامتی آرامش بخش را به مسافران تور مالزی ارائه می دهد

آدرس هتل ویلاز کوالالامپور مالزی Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, Kuala Lumpur, Malaysia 46150


هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی

هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی

هتل جی سیتی کلوب مالزی ( The G City Club Hotel ) از جمله هتل های 5 ستاره در شهر کوالالامپور مالزی به شمار می رود. این هتل مجلل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و در مجموع 180 اتاق دارد. همچنین هتل به اتاق هایی مخصوص معلولین با امکانات خاص مجهز می باشد از دیگر امکانات هتل می توان به یک سالن کنفرانس کاملا مجهز و صرافی در هتل اشاره کرد که برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور مالزی فراهم گردیده است.

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات ورزشی این هتل نظیر مرکز بدنسازی هتل استفاده نمایند و استخر روبازی که برای تفریح مسافران تور مالزی در نظر گرفته شده است


هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را دارا می باشد و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد از این رو مورد استقبال مسافران تور مالزی قرار گرفته است

این هتل شامل 210 اتاق شیک و مجلل می باشد. همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. در هتل يک صرافي وجود دارد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز می باشد که در صورت درخواست مسافران به آنها داده خواهد شد.

از امکانات هتل سایو جان کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار اشاره کرد که تمامی این امکانات برای میهمانان تور مالزی رایگان می باشد . این هتل امکانات ویژه ای نظیر زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان را نیز برای کودکان شما فراهم کرده است تا هم برای خانواده ها و هم کودکان سفری آرام و لذت بخش را به همراه آورد. مسافران می توانند ساعت ها در باغ زیبای هتل به گردش بپردازند.

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در طی این سفر همچنان به ورزش خود پرداخته و از امکانات ورزشی که هتل ارائه می دهد مانند تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسکواش استفاده نمایند. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران تور مالزی می باشد تا اقامتی خوب و بی نظیر را برایشان به ارمغان آورد.


هتل سوئیس گاردن رزیدنسیز کوالالامپور مالزی

هتل سوئیس گاردن رزیدنسیز کوالالامپور مالزی

هتل سوئیس گاردن رزیدنسیز کوالالامپور مالزی از جمله هتل های پنج ستاره مالزی می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل یکی از هتل های پرطرفدار در بین مسافران تور مالزی می باشد. هتل دارای 310 اتاق شیک و مجلل می باشد میهمانان میتوانند از سونا و استخر روباز هتل لذت ببرند و همچنین از خدمات ماساژ مرکز آب گرم و سلامت هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از کودکان اشاره نمود . هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهز می باشد و یک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور مالزی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما به ارمغان می آورد.


هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل در مرکز پایتخت مالزی و در منطقه مثلث طلایی که از نظر تجاری و اقتصادی اهمیت ویژای دارد واقع شده است و مقصدی ایده آل برای تفریح یا کسب و کار گردشگران تور مالزی به شمار می رود. این هتل نزدیک به برج های نمادین پتروناس می باشد و در اطراف آن مغازه ها و رستوران های متعددی قرار دارد. هتل پرینس همچنین نزدیک به بسیاری از مراکز خرید های معروف مالزی می باشد از این رو این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور مالزی است که قصد خرید دارند.

هتل پرینس مالزی شامل 608 اتاق شیک و لوکس می باشد. تمامی اتاق ها از نور مناسب و مناظر دیدنی شهر برخوردار می باشند. اتاق های هتل مجهز به سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، دستگاه دی وی دی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان می باشد . همچنین در هتل اتاق های پاک و بدون دخانیات و اتاق هایی ویژه معلولین نیز برای میهمانان تور مالزی تعبیه شده است .

از امکانات هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز چهار فصل ، ماساژ های آرامش بخش و ریلکس کننده ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز پینگ پنگ ، منو های رژیمی ، لابی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، باغ ، سرویس نگه داری از کودک ، سرویس حمل و نقل مشمول هزینه ، مرکز تجاری ، کرایه اتومبیل ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ،صبحانه سلف سرویس ، کافی شاپ ، بار و رستوران های چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی و بین المللی اشاره کرد. این هتل با رستوران های متعدد، انواع غذاهای بی نظیر را برای میهمانان تور مالزی سرو می کند.


هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی یکی از هتل های 5 ستاره مالزی محسوب می شود و در منطقه پتالینگ جایا ، در بهترین نقطه از شهر کوالالامپور ، واقع شده است، از نظر مکانی این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مراکز توریستی و تجاری شهر نزدیک می باشد. همچنین این هتل به علت دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی امتیاز ویژه ای نسبت به دیگر هتل ها در نظر مسافران تور مالزی دارد. هتل وان ورلد شامل 438 اتاق می باشد تمامی اتاق ها تمیز و راحت می باشند و از طراحی لوکس بهره برده اند. کلیه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و ... می باشند این هتل همچنین اتاق هایی ویژه معلولین اختصاص داده است و دارای سوئیت مدرن ویژه تازه عروس و ماه عسل است .

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 35 دقیقه پیاده روی می باشد و تا بندر اوتانا و زمین گلف کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد . هتل وان ورلد دارای ساختمانی مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی می باشد این هتل با ارائه بهترین امکانات و رفتار بسیار گرم و خوب پرسنل ، گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی گشته است.

از امکانات هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، حمام ترکی و بخار، باشگاه ورزشی پیشرفته، زمین تنیس و زمین گلف، بولینگ ،خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، محل مخصوص کشیدن سیگار، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن آرایشگاه، ترانسفر رایگان، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری، کافی شاپ، بار، صبحانه بوفه و پنج رستوران شیک که انوع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور مالزی سرو می کند، اشاره نمود.


هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد.

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی


هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی محسوب می شود. این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 24,175
  • بازدید کلی : 4,242,596
  • کدهای اختصاصی