loading...
دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی+سخت ترین سوالات آیین نامه
سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 165 شنبه 21 مرداد 1396 نظرات (0)

فراموش کردن کسی که عاشقش بودیم

همه یادگاری‌های رابطه قبلی را از دیدرس خود دور کنید. شاید خیلی جالب به نظر نرسد اما لازم و ضروری است.

عشق چیزی بسیار خاص است زیرا وقتی شکست می‌خورد قدرت آسیب زدن به ما را دارد. نباید این شکست را به خودتان بگیرید. هر روز روابط بسیاری با شکست مواجه می‌شوند و این به آن معنی نیست که دیگر عشقی وجود نخواهد داشت. دلیل آن هر چه که باشد، اینکه یاد بگیرید چطور کسی که خیلی دوست داشته‌اید را فراموش کنید کار بسیار سختی است و نیازمند گذشت زمان است. خوشبختانه، خیلی‌ها این کار را انجام داده‌ و با موفقیت روبه‌رو شده‌اند. ما روش آن را به شما آموزش می‌دهیم.

مراحل

بخش اول: تغییر دیدگاهتان

1 - بفهمید که هنوز ممکن است این فرد را دوست داشته باشید

اگر تصور می‌کنید نمی‌توانید فراموشش کنید، احتمالاً دلیلی دارد. شما اوقات فوق‌العاده‌ای را با هم گذرانده‌اید و بخش مهمی از قلبتان را به او داده‌اید. حالا که تصمیم گرفته‌اید فراموشش کنید، دیگر به آن فرد طوری که دوست دارید باشد نگاه نکنید و سعی کنید خودِ واقعی‌اش را ببینید.

_ اگر به شما دروغ می‌گوید یا فریبتان می‌دهد و یا احساسش نسبت به شما عوض شده است باید بفهمید که این رابطه اصلاً رابطه سالمی برای شما به حساب نمی‌آید. ممکن است برایتان سوءتفاهم شود یا عصبانی شوید. فراموش کردن این فرد ممکن است خیلی سخت باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید فراموشش کرده و زندگی‌تان را پیش ببرید.

_ همچنین درک کنید که فراموش کردن به این معنی نیست که دیگر نمی‌توانید آن فرد را دوست داشته باشید. فقط به این معنی است که عشق شما به او تغییر کرده است. هنوز می‌توانید او را ببینید، بهترین آرزوها را برایش داشته باشید و دعا کنید که خوشبخت شود. فراموش کردن به این معنی نیست که باید به طور کل نادیده‌اش بگیرید؛ یعنی باید بیشتر به فکر خودتان باشید.

_ به خودتان باور داشته باشید. شما چیزهای زیادی دارید. عشق یعنی فهمیدن بیشتر درمورد خودتان از طریق دیگران. با تجربه عشق‌های بیشتر، اطلاعات بیشتری درمورد خودتان به دست می‌آورید. اگر خودتان، خودتان را باور نداشته باشید، عشق بعدی‌تان چطور می‌تواند باورتان کند؟

2 - درک کنید که آدم‌های دیگری هم هستند، فقط شما نمی‌بینید

احتمالاً خیلی زیاد این فرد را دوست داشته‌اید که شما را به نقطه‌ای رسانده است که هیچ کس دیگری را در دنیا به جز او نمی‌بینید. فراموش کردن سخت‌ترین قسمت کار است و ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهید آن را هدر دهید.

_ همه ما دوست داریم در دنیای افسانه ای زندگی کنیم که در آن همه چیز دقیقاً طبق برنامه‌مان پیش می‌رود و هیچ سختی و مشکلی وجود ندارد، اما زندگی واقعی اینطور نیست. افراد زیادی هستد که قبل از این که با یک فرد خاص بمانند، در طول زندگی‌شان با آدم‌های زیادی رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند.

_ سعی کنید خوش‌بین باشید. نیمه پر لیوان را ببینید. به جای اینکه فکر کنید، «من عشقم را از دست دادم»، فکر کنید «من الان مجردم!». به جای اینکه فکر کنید «کسی که خیلی وقت بود می‌شناختم را از دست دادم»، فکر کنید «حالا باید با آدمهای زیادی آشنا بشوم». خوش‌بین بودم کمکتان می‌کند زودتر فراموش کنید.

3 - بدانید که ممکن است شما بیشتر از مقداری که طرف‌مقابلتان دوستتان داشته، دوستش داشته‌اید

این مورد شاید سخت باشد زیرا به احتمال زیاد طرف مقابل نمی‌دانسته است که شما چقدر عاشقش بوده‌اید. اما اشکالی ندارد. این به آن معنی نیست که شما فردی دوست‌داشتنی، جذاب یا فریبنده نیستید. فقط به این معنی است که فرصت دیگری برایتان هست که کسی را پیدا کنید که درست همان اندازه که شما دوستش دارید، دوستتان بدارد.

_ اگر تصورتان این است که شما بیشتر از طرف مقابلتان او را دوست داشته‌اید، از این بعنوان یک انگیزه استفاده کنید. فکر کنید: ترجیح می‌دهید با کسی باشید که کمتر از آن مقداری که دوستش دارید، دوستتان دارد یا به همان اندازه؟

_ درگیر این ایده نشوید که «شاید کس بهتری را پیدا نکنم». نباید هیچوقت خودتان را اسیر کسی کنید که به دردتان نمی‌خورد. بیرون بروید، به استانداردهای خودتان باور داشته باشید و سعی کنید کسی که می‌خواهید را پیدا کنید.بهتر است مستقل و شاد باشید تا در رابطه با کسی که به فکرتان نیست.

4 - اگر احساستان را به کسی که عاشقش هستید گفته‌اید و هیچ جوابی دریافت نکرده‌اید، درک کنید که هیچ دلیلی برای ادامه آن وجود ندارد. فراموش کردن به نفعتان است.

_با یک فرد بی‌طرف که چنین موقعیتی داشته است حرف بزنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان. اگر مجبور شدید پیش مشاور هم بروید. درمیان گذاشتن فکر و احساستان با یک فرد بی‌طرف سبک‌ترتان می‌کند و کمک می‌کند زودتر فراموش کنید.

_ با درد به طرقی سازنده برخورد کنید. وانمود نکنید که غصه‌ای ندارید. راه‌های فرار خلاقانه‌ای پیدا کنید مثل هنر یا گفتگو تا دردتان را از طریق آن بیرون بریزید. سعی کنید بیشتر وقت‌ها به آن فکر نکنید زیرا فکر کردن مداوم به آن بدترش می‌کند.

5 - تصمیم بگیرید می‌خواهید همچنان دوست بمانید یا نه

به خودتان بستگی دارد. خیلی سخت است که دوستی یک عشق قدیمی را با استقلال تازه‌تان در کنار هم داشته باشید. بیشتر افراد تصور می‌کنند آسان‌تر است که یک دوستی دور با فردمقابل نگه دارید اما تصمیم با خودتان است.

بخش دوم : برگرداندن استقلال شخصی

1 - به مسافرت بروید. لازم نیست یک سفر رویایی باشد. مهم این است که فقط مناظر تازه ببینید و چیزی شما را مشغول نگه دارد. افراد زیادی باور دارند که تغییر محل موقتی باعث می‌شود ذهنتان را پاک کنید و به وضعیت عادی برگردید.

_ با محلی‌ها معاشرت کنید. اگر قرار است همیشه خودتان تنها باشید چه فایده‌ای دارد که به محلی جدید بروید؟ با محلی‌ها معاشرت کنید، به داستان‌هایشان گوش دهید و خوش بگذرانید.

_ زمان‌هایی را به تنهایی بگذرانید. سعی کنید از استقلال کنونی‌تان شاد شوید. اگر نتوانید به تنهایی شاد باشید، چطور فردی که قرار است بعدها به زندگی‌تان بیاید می‌تواند با شما شاد شود؟

2 - به دوستان و خانواده تکیه کنید. دوستان و خانواده‌تان در هر شرایطی در دسترس شما هستند - از آنها استفاده کنید! وقتی احساس ناراحتی می‌کنید، با اعضای خانواده وقت بیشتری را بگذرانید یا با دوستانتان قرار گذاشته و بیرون بروید. دوستان و خانواده‌تان درست به همان اندازه یک شریک عاشقانه دوستتان دارند اما به طریقی متفاوت.

_ برای اتفاقاتی که می‌افتد به نزدیک‌ترین دوستتان پناه ببرید. اگر آمادگی شنیدن نصیحت دارید، از دوستتان بخواهید این کار را بکند. بهترین دوست شما از دیدی شما را می‌بیند که خودتان نمی‌توانید و دیدگاهی واقعاً تازه به شما خواهد داد. دوست نزدیک شما هر کاری هم که نتواند بکند، فرصتی برای بیرون ریختن حرف‌های دلتان در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود فکر کنید ارزشمندید.

3 - همه یادگاری‌های رابطه قبلی را از دیدرس خود دور کنید. شاید خیلی جالب به نظر نرسد اما لازم و ضروری است. فراموش کردن یک عشق قبلی مستلزم این است که در آینده زندگی کنید نه گذشته. همه عکس‌ها، یادداشت‌ها، فیلم‌ها، هدیه‌ها و هر چیز دیگری که به او مربوط می‌شود را جمع کرده و در جایی دور از دسترس و دیدتان بگذارید. کار ناراحت‌کننده‌ای است اما روحیه‌تان را بهتر خواهد کرد.

_ به خاطر داشته باشید که برداشتن و دور کردن به معنی از بین بردن نیست. ممکن است دوست داشته باشید که همه یادگاری‌هایتان را نگه دارید، درست همانطور که ممکن است نخواهید آن فرد را به طور کل فراموش کنید. شاید دلتان بخواهد وقتی به کل رابطه را پشت سر گذاشتید، نگاهی به آن یادگاری‌ها بیندازید.

4 - همانطور که غصه می‌خورید، حتماً خودتان را خالی کنید. خیلی‌ها تصمیم می‌گیرند همه احساساتشان را جایی بنویسند. وقتی حوصله‌اش را داشتید، یک تکه کاغذ بردارید و افکارتان را روی آن یادداشت کنید. با این روش وقتی توانستید به خوبی رابطه را پشت سر بگذارید، با خواندن آن نوشته‌ها خواهید فهمید که چقدر قوی بوده‌اید که توانستید آن را فراموش کنید.

_ چه حسی دارید؟ پنج سال پیش اگر در چنین موقعیتی می‌بودید چه حسی داشتید؟ پنج سال دیگر در چنین شرایطی چه حسی خواهید داشت؟ به این فکر کنید که آن رابطه چه معنا و مفهومی برایتان داشته است.

_ فقط از طریق نوشتن نیست که می‌توانید خودتان را تخلیه کنید. نقاشی، طراحی، رقص، ساخت و ساز و دویدن راه‌های عالی دیگری برای آن هستند. هر چه که باشد، باید از ته قلبتان باشد و چیزی که از آن به دست آید، فوق‌العاده خواهد بود.

5 - از جسمتان خوب مراقبت کنید. به طور مرتب ورزش کنید. اگر آنقدر از بر هم خوردن عشقتان غصه می‌خورید که تصور می‌کنید به جسمتان آسیب می‌زند، حتماً با یک مشاور صحبت کنید.

6 - وقتی آماده بودید، دوباره در جستجوی عشق باشید. این فرایند ممکن است ماه‌ها طول بکشد یک حتی یک سال. اگر هنوز آماده نیستید، خودتان را مجبور نکنید؛ نه برای خودتان و نه آن فرد جدید منصفانه نیست. بدانید که آدم‌های زیاد دیگری هم هستند که اگر به آنها فرصت دهید، برایتان احترام و ارزش قائلند.

_ خیلی‌ها تصور می‌کنند که اگر وارد رابطه‌های سرسری شوند کمک می‌کند که زودتر فراموش کنند. اگر تصمیم به این کار گرفتید، حتماً این کار را به دلایل درست انجام دهید: اینکه مثلاً به دنبال محبت هستید، دیدن آدم‌های جدید برایتان جالب است و … دقت کنید که برای جلب حسادت فرد قبلی هیچوقت وارد چنین رابطه‌هایی نشوید چون ارزشش را ندارد.

_ از اشتباهاتتان درس بگیرید. وقتی دنبال فرد جدیدی هستید که عشقتان را با او سهیم شوید، با انجام اشتباهات قبلی یک دل‌شکستگی دیگر را رقم نزنید. اشتباهات و تقصیراتتان در رابطه قبلی را پیدا کرده و سهی کنید دیگر آنها را تکرار نکنید.

_ خودتان باشید. مهم نیست که با چه کسی آشنا شوید، فقط باید خودتان باشید. برای اینکه کسی دوستتان داشته باشد، باید خود واقعی‌تان را به او نشان دهید. آنها باید بپذیرند که اشتباهاتشان را بپذیرند، آنها را برای پارتنر جدیدشان عنوان کنند و بدانند که پارتنرشان هم آنها را قبول می‌کند.

نکات :

_ کسی که شما برایش فقط یک گزینه هستید را به اولویت زندگی‌تان تبدیل نکنید.

_ وقتتان را برای کسی که با شما وقت نمی‌گذراند تلف نکنید.

_ اگر احساس عصبانیت و افسردگی دارید، سعی نکنید انتقام بگیرید، فقط درمورد آن با یکی از دوستانتان حرف بزنید. هیچکس ارزش اینهمه ناراحتی و غصه شما را ندارد.

_ یادتان باشد که بالاخره فراموشش خواهید کرد اما باید از کارهایی که شما را یاد او می‌اندازد دست بکشید. زندگی بسیار کوتاه است و نباید خودتان را نگران این کنید. تا می‌توانید از آن استفاده کنید.

_ اشکالی ندارد که بعد از آن احساس ناراحتی و تنهایی کنید، فقط مطمئن شوید که نگذارید خیلی اذیتتان کند. گاهی‌اوقات احساس ناراحتی و گریه باعث می‌شود حالتان بهتر شود.

_ زمان بهترین دارو است.

_ به جای اینکه بخواهید فردی خاص دوباره وارد زندگی‌تان شود، عشق و خوشبختی بخواهید.

_ تلفنتان را عوض کنید تا مدام پیام‌های قبلی‌تان را چک نکنید.

_ فراموش کردن خیلی سخت است اما اصلاً دلیلی ندارد که بگذارید آسیب ببینید و یا با شما بدرفتاری شود. شما لایق بهترین‌ها هستید!





سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 88 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)
آرایش و زیبایی همیشه و همه جا مورد نیاز انسان بویژه خانم ها می باشد و لازم به ذکر است که آرایش تنها برای جشن ها و مراسم های شادی نیست در بسیاری موارد شما نیاز به آرایش کردن برای حضور در مراسم های رسمی و اداری و یا حتی در محل کار خود دارید.
با ما همراه باشید تا نحوه ی آرایش کردن برای مراسم های رسمی را به شما ارائه دهیم :
_ اول از همه باید بدانید که بهترین و مناسب ترین رنگ های مخصوص برای آرایش های رسمی رنگ هایی می باشند که تن ملایمی از سبز و طلایی داشته باشند.
_ گزینه ی دوم در مورد پوست شما می باشد که حتما باید مرطوب باشد بنابراین استفاده از یک تونیک مرطوب کننده ، قبل از آرایش کردن الزامی است.
_ سایه های مورد استفاده برای چشم هایتان باید از رنگ هایی که تن سبز و طلایی دارند استفاده شود و البته تن دودی نیز مناسب آرایش های رسمی می باشد .
_ بهتر است ابروهای خود را با سایه ی ابرو آرایش کنید و به هیچ عنوان ابروهای خود را زیاد تیره نکنید زیرا این آرایش یک آرایش رسمی است و باید ملایم باشد.
_ استفاده از ریمل در آرایش های رسمی توصیه می شود ولی استفاده از خط چشم نیازی نیست.
_ رنگ خط لب شما نباید مخالف رنگ رژ لبتان باشد بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید و رنگ خط لب و رژ لبتان را نزدیک به هم انتخاب کنید و رنگ رژ لب شما باید عسلی ،هلویی ، مرجانی ویا به رنگ گل رز انتخاب شود.
سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 184 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)
معرفی محصول:
محتویات بانک اطلاعات فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 246 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.
این فایل، حدود 3960 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1392 میباشد
اگر فروشنده عمده فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده محصولات فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید
10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.

10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید.

دانلود

بانک اطلاعات فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور

سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 114 شنبه 14 مرداد 1396 نظرات (0)

امروز میخواهیم در این مطلب به مقایسه دو کانال مشهور خبری تلگرام بپردازیم.یعنی کانال خبر فوری و کانال تلگرام اخبار مرسی نیوز

بسیاری از اعضای کانال های تلگرام خبری می گویند کانال خبرفوری محبوبیت بسیار کمی بر خلاف تمام ادعاهایش دارد

کاربران در انتخابات سال 1396 دیدند که این کانال تلگرام بدون جبهه گیری نبود و به سمت و سوی خاصی گرایش داشت که عمدتا می توان این کانال را یک کانال محافظه کار و وابسته به جناح راست سیاسی در ایران دانست

سانسور شدید در کانال خبر فوری باعث شده تا اعتماد اجتماعی این کانال در نزد مردم روز به روز کمتر شود و همین این امکان را برای کانال های خبری مانند کانال صرفا و کانال مرسی نیوز فراهم کرد تا کاربران ریزشی این کانال تلگرام را به خودشان جلب کنند

اخبار کانال خبر فوری بیشتر رپرتاژهای آگهی های سیاسی است نه منعکس کننده ی راستین و بی غرض اخبار

رپرتاژهای اگهی این کانال تلگرام در زمان انتخابات 96 به نفع حجت الاسلام رییسی باعث شد تا بسیاری از هواداران رقبای انتخاباتی ایشان از این کانال مهاجرت کنند

همچنین اخبار بیش از حد درباره پوشش خبری اقدامات سپاه پاسداران کاربران ایرانی را که به دنبال اخبار معتدل تر و بدون جبهه گیری هستند نسبت به این کانال تلگرام بی اعتماد کند

دروغی به نام بزرگترین کانال تلگرام جهان!!!

کانال خبر فوری با خرید ممبرهای فیک تعداد اعضای کانال خود را 2 میلیون نفر اعلام کرده است در حالی که بیشترین بازدید پست های این کانال از 300 هزار نفر فراتر نمی رود بنابراین می توان این کانال را حداکثر و حداکثر دارای 400 هزار کاربر فعال دانست

بیشتر اخبار کانال خبر فوری دیرتر از رقبایی مانند کانال صرفا و کانال مرسی نیوز منتشر می شود

مرسی نیوز توانسته است به عنوان سریعترین کانال اطلاع رسانی در ایران لقب بگیرد.البته نا گفته نماند که ظاهرا مرسی نیوز در دبی مدیریت می شود و تنها فارسی زبان است و شاید بتوان آن را غیر ایرانی نامید

http://telegram.me/mer30news

سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 233 شنبه 14 مرداد 1396 نظرات (0)

کانال مرسی نیوز یک کانال آزاد با مدیریت ایرانیان مقیم کشور دبی است

این کانال از معتبرترین کانال های تلگرام است.اگر به دنبال اخبار چدید بی بی سی ،صدای امریکا،ایران اینترنشنال،رادیو فردا،یورونیوز، سی ان ان اینترنشنال بصورت ترجمه فارسی هستید در مرسی نیوز عضو شوید

اخبار روز را در مرسی نیوز دنبال کنید

بزرگترین کانال خبری مستقل فارسی زبان که از دبی مدیریت می شود

اخبار ایران و جهان را از 80 خبرگزاری معتبر جهان به گوش شما می رساند

اخبار بی بی سی-voa فارسی-رادیو فردا-کانال خبری یورونیوز اروپا-ایرنا-مهر-ایسنا-خبرنگاران جوان-صدا و سیما-نیویورک تایمز-واشنگتن پست و ....

با ما در لحظه از اخبار معتبر ایران و جهان مطلع شوید

خبرها در پیرامون شما روی می دهد ما به شما کمک می کنیم تا انها را بهتر ببینید

http://telegram.me/mer30news

سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 145 سه شنبه 10 مرداد 1396 نظرات (0)
بعد از اخباری که درباره کودکان گمشده منتشر شد کانال تلگرام پیداش کن مورد توجه قرار گرفت.در جدیدترین خبر از کانال تلگرام پیداش کن این کانال تلگرام از مردم خواسته است تا به دنبال این دختر ،یعنی ملیکا 1.5 ساله از مشهد بگردند و در صورتی که اطلاعاتی از او دارند با مدیر کانال در میان بگذارند
http://telegram.me/paydashkom

عکس ملیکا دختر 5 ساله


با انتشار این مطلب در سایت ها و وبلاگهایتان به مدیران پیداش کن کمک کنید تا این دختر زودتر پیدا شود

جزئیات خبر گم شدن ملیکا دختر 1.5 ساله

خانواده چهار نفره ملیکا ساعت 2 بعدازظهر یکم مرداد امسال از مهمانی به خانه خود در محله سیس‌آباد مشهد بازگشتند.

ملیکا و خواهر پنج ساله‌اش در حیاط در حال بازی با جوجه رنگی‌هایشان بودند. بعد از پنج دقیقه پدر متوجه باز بودن در خانه و غیبت ملیکا شد.

او سراغ ملیکا را از متینا گرفت اما دختر پنج ساله از خواهر خبری نداشت. پدر ملیکا می‌گوید: ماجرای بنیتا و آتنا را خوانده بودم. یک لحظه ترسیدم دخترم هم به سرنوشت آنها دچار شود. همراه همسرم جست‌وجو در محله را آغاز کردیم. کسی دخترم را ندیده بود. همسایه‌ها وقتی از ماجرا با خبر شدند، با ما همراه شدند. هر چه بیشتر می‌گشتیم، بیشتر ناامید می‌شدیم.

مرد جوان که در شهرداری کار می‌کند، ادامه می‌دهد: به کلانتری محل رفتم و شکایت کردم. پرونده به پلیس آگاهی رفته و با گذشت هشت روز از گم شدن دخترم هنوز او را پیدا نکرده‌اند. چهار دوربین در اطراف خانه‌مان بود که از اداره آگاهی به من نامه دادند، فیلم دوربین‌ها را گرفتم و تحویل ماموران دادم. من یک کارگر ساده شهرداری هستم و نمی‌دانم باید چکار کنم. در این مدت همه جا را گشته‌ایم؛ اما اثری از دخترم به‌دست نیاوردیم. به همین خاطر تصمیم گرفتم مشخصات او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنم تا مردم برای یافتن دخترم کمکم کنند. البته همسایه‌ها در این روزها خیلی به ما کمک کردند و شب و روز کنار ما جست‌وجو کردند.

در نزدیکی خانه پدر ملیکا یک کانال آب است که احتمال سقوط دختر در داخل آن هم وجود داشت. به همین خاطر امدادگران هلال‌احمربه جست‌وجو در آنجا پرداختند اما اثری از دختر بچه به‌دست نیامد. پدر نگران می‌گوید: کانال آب از خانه فاصله دارد و فکر نمی‌کنم ملیکا بتواند خود را به آنجا برساند. در این مدت کسی با ما تماس نگرفته و اهالی هم چیزی ندیده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر دخترم پیدا شود و به نگرانی من و مادرش پایان دهد.

سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 164 دوشنبه 09 مرداد 1396 نظرات (0)

دانلود بانک ایمیل فعال خریداران اینترنتی 96,ایمیل خریداران سال 1396

11951

دانلود بانک ایمیل فعال خریداران اینترنتی 96,ایمیل خریداران سال 1396
دانلود بانک ایمیل فعال خریداران اینترنتی محصولات فروشندگان اینترنتی کاملا واقعی و فعال ، بانک ایمیل خریداران سال 1396
ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینترنت است بخصوص برای دارندگان محصولات و فروشندگان اینترنتی
اما چیزی که همگان اذعان می کنند این است که چطور ما ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنیم ولی حتی بازدید از فروشگاه و سایتمان نمی شود
خریدن ایمیل های فله ای و یا جمع آوری شده از نرم افزارها هیچ سودی برای شما ندارد وقتی صد هزار ایمیل غیرفعال یا غیر واقعی داشته باشید
بانک ایمیلی که ما به شما هدیه می دهیم شامل بیش از 6000 ایمیل خریداران واقعی اینترنتی است که سفارش آنها در سایت های همکاری در فروش درج شده و به خرید نهایی رسیده است
طیف وسیعی از این خریداران را خریداران جوان شامل می شوند
این بانک ایمیل شامل خریدارانی است که از ابتدای سال 96 تا کنون اقدام به سفارش و تایید نهایی سفارش خود نموده اند

برای موفقیت در تبلیغات ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ شما باید ایمیل های فعال را در اختیار داشته باشید این بانک ایمیل نه تنها شامل ایمیل های کاملا فعال و واقعی است بلکه از خریدارانی می باشد که تجربه خرید اینترنتی را داشته اند و با آن آشنا هستند


مشاهده سایر محصولات این فروشنده








دانلود


سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 265 شنبه 07 مرداد 1396 نظرات (0)

استخدام تاپیست در موسسه معتبر چاپ و ترجمه

تاپیست حرفه ای و نیم حرفه ای

با هر مدرک تحصیلی

بصورت تمام وقت،نیمه وقت و یا پروژه ای در منزل

تایپ صفحه ای با درامد بالا

متقاضیان تا پایان مرداد 96 جهت تکمیل فرم استخدام رزومه و مشخصات خود را به ادرس زیر ارسال نمایند

deriksazco@gmail.com

سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 56 جمعه 06 مرداد 1396 نظرات (0)

بعد از حوادث بنیتا،یوسف و اتنا اصلانی کانال تلگرام پیداش کن تاسیس شد.

این کانال تلگرام یک کانال تلگرام برای ارسال رایگان اگهی گمشده اعم از انسان،کودک،حیوانات و اشیاء و مدارک است

این کانال تلگرام رایگان است و همه از تمام شهرهای ایران می توانند اگهی خود را بصورت رایگان در این کانال تلگرام درج کنند

مدیریت کانال پیداش کن مهندس حبیب اتش پنجه در گفتگو با وبلاگ ما در تلگرام می گوید:

حادثه ی گم شدن اتنا اصلانی و بنیتا و یوسف من را به شدت به فکر فرو برد و من در فکر کاری بودم تا در زمانی که افراد فرزندان فخانواده فدوستان حیوانات یا اشیا خود را گم می کنند بتوانند براحتی ان را با دیگران به اشتراک بگذارند

فکرش را بکنید که خانواده ای مانند یوسف که فرزند خود را گم کرده اند شما بتوانید در یافتن او کمک کنید چه لذت و شوقی پیدا می کنید.بنابراین عضویت در این کانال خیلی مفید است

بگذریم از اینکه برخی از افراد برای یافتن آنچه گم کرده اند به یابنده مژدگانی و جایزه می دهند.یکی از دوستانی که اگهی گم شدن سگ خود را در کانال درج کرده بود می گوید من به یابنده 2 میلیون تومان پاداش دادم

به دنبال ان هستیم که با حمایت شما مردم به خدمات این کانال تلگرام اضافه کنیم

مهندس آتش پنجه می گوید:

ما برای اینکه به نتیجه دلخواه و مطلوب برسیم نیاز داریم که مردم از ما حمایت کنند.افراد ما را در سایت ها و شبکه های اجتماعی معرفی کنند و به حمایت هنرمندان و چهره های معروف نیاز داریم

همیشه نباید پس از ایجاد شدن یک مشکل ابراز همدردی کنیم حالا امکانی فراهم شده است تا ما با کمک کانال پیداش کن و شبکه پیام رسان تلگرام به یک هموطن کمک کنیم قبل از آنکه رویداد ناگواری اتفاق بیفتد

https://telegram.me/paydashkon

سایت آموزشی آیین نامه بازدید : 150 چهارشنبه 04 مرداد 1396 نظرات (0)

دانلود بانک ایمیل فعال خریداران اینترنتی 96,ایمیل خریداران سال 1396

11951

دانلود بانک ایمیل فعال خریداران اینترنتی 96,ایمیل خریداران سال 1396
دانلود بانک ایمیل فعال خریداران اینترنتی محصولات فروشندگان اینترنتی کاملا واقعی و فعال ، بانک ایمیل خریداران سال 1396
ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینترنت است بخصوص برای دارندگان محصولات و فروشندگان اینترنتی
اما چیزی که همگان اذعان می کنند این است که چطور ما ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنیم ولی حتی بازدید از فروشگاه و سایتمان نمی شود
خریدن ایمیل های فله ای و یا جمع آوری شده از نرم افزارها هیچ سودی برای شما ندارد وقتی صد هزار ایمیل غیرفعال یا غیر واقعی داشته باشید
بانک ایمیلی که ما به شما هدیه می دهیم شامل بیش از 6000 ایمیل خریداران واقعی اینترنتی است که سفارش آنها در سایت های همکاری در فروش درج شده و به خرید نهایی رسیده است
طیف وسیعی از این خریداران را خریداران جوان شامل می شوند
این بانک ایمیل شامل خریدارانی است که از ابتدای سال 96 تا کنون اقدام به سفارش و تایید نهایی سفارش خود نموده اند

برای موفقیت در تبلیغات ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ شما باید ایمیل های فعال را در اختیار داشته باشید این بانک ایمیل نه تنها شامل ایمیل های کاملا فعال و واقعی است بلکه از خریدارانی می باشد که تجربه خرید اینترنتی را داشته اند و با آن آشنا هستند


مشاهده سایر محصولات این فروشنده








دانلود

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 1,652
  • بازدید سال : 25,581
  • بازدید کلی : 4,244,002
  • کدهای اختصاصی